Minggu, 02 Juni 2013

Klik Iklan Dapat Duit Tanpa Modal di EasyHits4U

Sebelum saya menerangkan cara klik iklan dapat duit tanpa modal di Easyhits4u yaitu cara memperoleh pendapatan tambahan dengan komputer Anda, saya ingatkan lagi jika anda belum menyertai Easyhits4u boleh join DI SINI terlebih dahulu.

The Most Popular Traffic Exchange
Bagaimana mendapat UANG di Easyhits4u ? Caranya sangat mudah kerana Anda perlu klik laman web atau “surfing” untuk mengumpulkan kredit dahulu. Kredit yang anda peroleh akan digunakan kembali untuk anda “allocate”kan atau Anda berikan kepada blog/website yang akan Anda promosikan atau boleh juga Anda tukar dengan iklan banner atau iklan teks.

EasyHits4U sesuai untuk promosi blog, kerana Easyhits4u menerima sebarang jenis blog dalam beberapa bahasa, sebelum ini minimum mesti 80% pakai bahasa Inggeris. Saya juga ada mempromosikan blog saya di Easyhits4u. Namun berbeda jika Anda mendaftarkan iklan banner ataupun iklan teks, mereka akan periksa terlebih dahulu, dan jawaban (boleh disiarkan atau tidak di easyhits4u) akan diberikan di ruang “My Banners” atau “My Text Ads”.

Surfing di EasyHits4U ada 2 jenis yakni:
15 sec (anda akan dapat 0.5 kredit setiap surfing, akan tetapi jika semasa Anda surfing, angka yang muncul pada timer melebihi 15 sec maka kredit yang Anda dapat akan berganda.
20 sec (anda akan dapat 1 kredit setiap surfing dan kadang-kadang pada timernya akan muncul angka yang lebih besar pula)
Contohnya jika untuk timer 15 sec untuk 0.5 kredit, setiap ada penambahan timer 5 sec maka akan ada tambahan kredit, misal Anda lihat timer menjadi 40 sec maka akan mendapat 2 kredit.
Setiap 1000 sites yang anda surf/layar, anda akan dibayar $0.30 USD. Yang paling bestnya, jika Anda mempunyai downline, setiap 100 sites yang mereka layar anda akan mendapat $0.10 USD!
Pembayaran akan ditransfer minimum 3.00 USD, komisi ini akan dibayar ke akun Paypal dan Payza Anda. Daftar Paypal jika anda belum mendaftar. Ikut panduan disini
Cara Klik Iklan Dapat Duit Di Easyhits4u
Setelah anda login, pada homepage anda, pilih salah satu jenis surfing (15 saat atau 20 saat).
Klik pada butang tersebut, maka akan tampil halaman surfing dan pada bahagian kiri atas akan tampil seperti gambar berikut, jika timer sudah berubah menjadi “GO”.

Sekarang pilih salah satu gambar yang berkembar atau sama di kotak tersebut seperti yang saya bulatkan itu. Klik gambarnya. Pada kotak pertanyaan tersebut kadang-kadang muncul soal seperti soal matematik, jadi hanya perlu jawab saja. Anda akan dikreditkan selepas memilih gambar kembar atau setelah menjawab soalan dengan betul. Laman web lain akan muncul, tunggu timer jadi GO, kemudian klik lagi pada 2 gambar yang sama.
Jika anda melihat paparan seperti ini maka klik “Claim Your Prize Now”, lihatlah bonus apa yang Anda dapat, sama kredit tambahan, banner impression atau text link impression, akan tetapi bonus dollar ($) biasanya hanya jika kita sudah surfing melebihi 200 sites pada hari itu.
Kalau Anda belum join, boleh register DI SINI.

Pengalaman Saya di EasyHits4U
Saya gunakan laman EasyHits4U untuk meningkatkan trafik ke laman web saya yaitu untuk blog ini dan juga untuk mengiklankan bisnes online yang saya ikut, contohnya bisnes ini. Terus-terang pada mulanya saya join untuk tingkatkan trafik ke laman blog saya, maklum saja blog baru, memang susah dapat banyak pengunjung blog. Jika banyak trafik masuk ke laman blog kita, ini secara tidak langsung akan menaikkan page rank blog kita. Pengunjung dari Easyhits4uakan menjadi  trafik pengunjung yang sah, walaupun bukannya semua yang baca blog kita itu..:-)

Untuk JOIN atau DAFTAR EasyHits4U ini 100% GRATIS dan cara kerjanya mudah, hanya layari laman web dan klik gambar yang sama/jawab soal di kotak sebelah kiri tu. Boleh sambil2 buat kerja komputer. Kalau gabung memang uangnya masih dikit, tapi buat santai aja, dikit-dikit lama-lama jadi bukit…Lebih baik jika Anda dapat rekan-rekan yang join menjadi downline. Kerana jika mereka surf sites, anda akan dapat sedikit komisi (setiap 100 sites yang mereka layar anda akan mendapat $0.10 USD). Terutama rekan yang ada bisnes online yang ingin diiklankan. Masa pasang iklan boleh ditentukan “advanced setting” , yaiu targetkan pengunjung dari Negara yang anda ingin mendapat pengunjung, contohnya blog Anda agar negara lain kunjungi, sertakan nama negara yg ditargetkan. Kalau ada bisnis global boleh set iklan ke Negara Amerika, ke United Kingdom kalau mereka suka pasti ikut! Tapi advanced setting ini hanya untuk User yang Premium!  :-)

Klik iklan dapat duit tanpa modal! Bukan hanya trafik yang saya dapat tetapi duit $ 0.3 USD setiap 1000 surf yang kita lakukan dan duit ini boleh keluarkan/withdraw setelah terkumpul $ 3.0 USD. Selain itu ada bonus yang bermacam-macam setiap kali kita dah surf 25, 50, 75, 100, 150, 200 sites, mulai dari kredit untuk mendatangkan trafik, pasang iklan teks, iklan banner hinggalah ke dollar usd.
Kalau kita rajin klik hasilnya akan bagus dan boleh mengalahkan penghasilan di paid to click (PTC) lain, kerana dalam sehari biasanya kita boleh surf antara 150 – 250 sites orang lain. Surf 200 sites/sehari ini takkan lama, apalagi kita surf sambil mengerjakan pekerjaan lain kerana waktunya  berjalan bersama walaupun kita mengerjakan pekerjaan lain. Dan yang lebih penting EasyHits4U terbukti membayar semua komisi pada Usernya. Belum lagi keuntungan traffic dan iklan kita yang bisa digunakan untuk promosi produk atau cari downline/referal.

Saya jadi member yang upgrade Premium di Easyhits4u, sebab bila upgrade banyak kelebihannya, dapat bonus kredit, rate exchange yang bagus, tajaan atau referal percuma (maknanya dapat downline percuma), dapat kredit dari downline dibawah anda hingga 6 level, boleh iklan “unlimited” websites dan macam-macam. Boleh lihat benefit gambar di bawah ini. Tapi jangan upgrade dulu, biasakan dulu dengan cara kerja easyhits4u, saya sarankan boleh upgrade jika anda banyak bisnis yang Anda iklan atau ada banyak blog untuk dapatkan trafik, ok!

Bagaimana, ingin join sekarang ? Cuma klik DI SINI Dan segera isikan pendaftaran! Selamat mencoba!.


EmoticonEmoticon